domingo, 8 de mayo de 2011

PROGRAMA


JARDUERAK
1.      SAIOA
a)      Jarduera: aurkezpena.
b)      Jarduera: ahoz nola egiten dugun.
c)      Jarduera: bideo bat (“Lara Medinabeitia: “Arkaitz Estiballes Bizkaiko Bertsolari Txapelketako irabazlea”. 2010/12/20. Berria.info. Ikusienak. 00:03:30).
d)     Jarduera: hiru testu aztertu.
e)      Jarduera: entzungai bat landu (“Autopsiarako frogak”, 2011/02/07. Ikasbil, 4. maila, 488765. 00:10:10).
f)       Jarduera: denen arteko elkarrizketa.
g)      Jarduera: etxerako lana. Iritzi-artikulua egin.

2.      SAIOA
a)      Jarduera: testu idatzi bat aztertu. Modu bitan egongo da idatzita, aztertu eta konparatzeko.
b)      Jarduera: testu bateko subjektuak nola dauden kokatuak aztertu.
c)      Jarduera: testu bat osatu. Subjektuak kokatu ahalik eta egokien.
d)     Jarduera: bideo bat ikusi (“Euskal Kulturgintzaren Transmisioa: Mario Zubiaga”. Berria.info.  00:04:10).
e)      Jarduera: etxerako lana: entzungai bat entzun eta aztertu. ( Joseba Azkarraga Etxegibel: “Trantsizio mugimendua” (2010/11/16), Ikasbil, 4. maila, 00:08:17).

3.      SAIOA
a)      Jarduera: bideo bat ikusi (Joxe Aranzabal: ”Mario Zubiaga & Xabier Lete”. 2009/05/14 (05:52). vimeno.com (4649890).
b)      Jarduera: testu idatzi bat aztertu. Aditz deklaratiboak.
c)      Jarduera: testu bateko aditz deklaratiboak kokatu.
d)     Jarduera: aditza aurrera eramateko zenbait estrategiaren gaineko teoria ikusi.
e)      Jarduera: testu idatzi bat aztertu, eta bertako estrategiak komentatu.

4.      SAIOA
a)      Jarduera: galdegai faltsuari buruzko teoria agertu.
b)      Bi testutako zati bi aztertuko dira, estrategia hori nola gauzatzen den ikuste aldera.
c)      Entzungai bat entzun eta aztertu (Fernando Plazaola:“Energia nuklearraren arazoak”. Ikasbil, 4. maila, 488053, 00:13:30).
d)     Jarduera: testu beraren bi bertsio ikusiko dira. Lehenengoan, esaldi luzeak erabiliko dira; bigarrenean, ordea, esaldi laburrak. Aztertu eta konparatu beharko ditu ikasleak. Ondoren, erabilitako estrategiak aztertuko dira denen artean.
Jarduera: iritzi-artikulua egin. Nola aldatu duten estiloa agertzeko.

No hay comentarios:

Publicar un comentario