JARDUERAK
1. SAIOA
a) Jarduera: aurkezpena.
b) Jarduera: ahoz nola egiten dugun.
c) Jarduera: bideo bat (“Lara Medinabeitia: “Arkaitz Estiballes Bizkaiko Bertsolari Txapelketako irabazlea”. 2010/12/20. Berria.info. Ikusienak. 00:03:30).
d) Jarduera: hiru testu aztertu.
e) Jarduera: entzungai bat landu (“Autopsiarako frogak”, 2011/02/07. Ikasbil, 4. maila, 488765. 00:10:10).
f) Jarduera: denen arteko elkarrizketa.
g) Jarduera: etxerako lana. Iritzi-artikulua egin.
2. SAIOA
a) Jarduera: testu idatzi bat aztertu. Modu bitan egongo da idatzita, aztertu eta konparatzeko.
b) Jarduera: testu bateko subjektuak nola dauden kokatuak aztertu.
c) Jarduera: testu bat osatu. Subjektuak kokatu ahalik eta egokien.
d) Jarduera: bideo bat ikusi (“Euskal Kulturgintzaren Transmisioa: Mario Zubiaga”. Berria.info. 00:04:10).
e) Jarduera: etxerako lana: entzungai bat entzun eta aztertu. ( Joseba Azkarraga Etxegibel: “Trantsizio mugimendua” (2010/11/16), Ikasbil, 4. maila, 00:08:17).
3. SAIOA
a) Jarduera: bideo bat ikusi (Joxe Aranzabal: ”Mario Zubiaga & Xabier Lete”. 2009/05/14 (05:52). vimeno.com (4649890).
b) Jarduera: testu idatzi bat aztertu. Aditz deklaratiboak.
c) Jarduera: testu bateko aditz deklaratiboak kokatu.
d) Jarduera: aditza aurrera eramateko zenbait estrategiaren gaineko teoria ikusi.
e) Jarduera: testu idatzi bat aztertu, eta bertako estrategiak komentatu.
4. SAIOA
a) Jarduera: galdegai faltsuari buruzko teoria agertu.
b) Bi testutako zati bi aztertuko dira, estrategia hori nola gauzatzen den ikuste aldera.
c) Entzungai bat entzun eta aztertu (Fernando Plazaola:“Energia nuklearraren arazoak”. Ikasbil, 4. maila, 488053, 00:13:30).
d) Jarduera: testu beraren bi bertsio ikusiko dira. Lehenengoan, esaldi luzeak erabiliko dira; bigarrenean, ordea, esaldi laburrak. Aztertu eta konparatu beharko ditu ikasleak. Ondoren, erabilitako estrategiak aztertuko dira denen artean.
Jarduera: iritzi-artikulua egin. Nola aldatu duten estiloa agertzeko.
No hay comentarios:
Publicar un comentario